5 листопада 2011 р.

Як я шузи в Гамериці купляв

Щось давненько я ніц не писав. Буду потроху виправляти ситуацію.

При переборі уламків безладу в своїй голові, прийшла думка: А давай но я опишу свої недавні пригоди в області інтернет-шоппінгу. Отже поїхали:

Одного разу колєга похизувався спортивними шузами фірми underarmour (модельку не пам'ятаю), які купив в США з афігєнною знижкою, так що з врахуванням доставки в Україну їх вартість склала біля 450 гривень. Я був заінтригований, і подумав: як би і собі щось цікавеньке придбати.
Оскільки я точно вже визначився з тим, що буду купляти взуття і буду купляти на 6PM.COM, то залишилося лише знайти перевізника/посередника, для того щоб провернути цю операцію. Погугливши простори інтернету, проаналізувавши тарифи посередників, перечитавши відгуки про них, я зупинив свій вибір на big-basket.net.

Тут все просто:

1.Тицкаємо на іконку з надписом "Сделать заявку", в верхньому правому кутку сторінки.


2.Заповняємо всі поля у формі.


В текстове поле "Ссылки на товар" вставляємо завчасно приготовлений список товарів, що нас цікавлять, у форматі:
1.Товар №1
Посилання на товар
Розмір (якщо потрібно)
Колір (якщо потрібно)
Ціна

2.товар №2
... ... ... 
Через певний час, на вказану електронну адресу, приходить калькуляція з врахуванням ціни товару, комісії посередника, комісії за відправку вантажу в Україну. Цю суму оплачуємо на вказані в листі реквізити, і скидаємо посереднику підтвердження оплати.

Далі посередник купляє всі замовлені товари і відправляє їх в Україну, чекати потрібно, при доставці авіатранспортом, біля 2-ох тижнів.

Плюси роботи з Big-Basket:
1.Вони самі купляють товар в інтернет-магазині.
2.Оплата за товар і послуги посередника, проходить на рахунок відкритий в Україні (ніяких ризиків непроходження платежу і додаткових комісій)
3.Одні з самх низьких тарифів серед посередників.

Мінуси:
1.Як не крути але приходиться переплачувати біля 15% за їхні послуги.
2.Неможливо відслідковувати рух своє посилки.
3.З-за своєї повільності можуть зробити закупку товару через 2-3 дні після проплати, з одніє сторони - ну і що; а з другої - так ціна ж може суттєво помінятися.
4.Після того як товар прибув до посередника, потрібно ще оплатити послуги Нової Пошти за доставку по Україні(якщо ви не в столиці).

От так. Я зробив два замовлення через Big-Basket, після чого вирішив, що буду пробувати сам купляти товар за кордоном.

Отже, в квесті під назвою "інтернет шоппінг", я вже пройшов наступні етапи:

1.Пошук і відкриття платіжної картки.
2.Реєстрація на Amazon Payments
3.Реєстрація в системі PayPal
4.Реєстрація і купівля товару на 6pm.com.
5.Реєстрація і купівля товару на shoebacca.com.
6.Реєстрація і відправка товару через перевізника Meest-America Inc.

Про ці всі етапи я обов'язково, детально опишу в наступних дописах. Дуже багато корисної інформації я почерпнув на форумі shophelp.ru.

Все. Досить писати, а то з непривички вже терпнуть руки :) .

Немає коментарів:

Дописати коментар