24 березня 2011 р.

Оновлення Pacman = Запарочка

Чомусь година "Ч" приходить саме тоді коли вона геть непотрібна. При спробі переходу, на одній з робочих машин, з Ubuntu 8.04LTS на ArchLinux, в мене виник маленький ступор. Після встановлення базової системи, і як належить - перезавтантаження, "містер" Pacman злісно вилаявся на те, що мовляв база даних пакунків застаріла. Шок...

Самої бази, за звичною адресою (/var/lib/pacman), я взагалі не знайшов, ну і як годится за старою звичкою, ще з часів Windows 98-XP, прийнявся переставляти систему заново. Як вияснилося - даремно, ніц не помінялося.

Понос думок, Гугл, мікрофрустрація...

Витріщаю очі в командний рядок, і що я бачу, Pacman мені підказочку на моніторі пише: ну апгрейдни ти вже нарешті базу, надрукуй pacman-db-upgrade і натисни Enter, причому вже неодноразово пише.!!!

Друкую, тисну - отримую позитивний результат, нова база фунциклірує.

Вся ця оказія сталась, з-за оновлення Менеджера пакунків Pacman до версії 3.5, як наслідок формат новоствореної бази і частинку лібів ще небуло поновлено, і саме в цей момент я втиснувся з перевстановленням ОС. От таке теж буває.

Висновок: Читати логи, системні повідомлення і інші записки, що вистрибують зненацька на моніторі, треба з широко відкритими очима і максимально уважно.

І ще: для того щоб обновитися на працюючій системі, потрібно друканути наступну послідовність команд приклацуючи Enterом, і все буде "кльово":
pacman -Sy
pacman -Sd pacman
pacman-db-upgrade 
pacman -Syu

Немає коментарів:

Дописати коментар